Δευτέρα 4 Ιουλίου 2011

O Λευτέρης Χαχαμίδης μιλάει έξω απο τα δόντια για το Σταμάτη Μπιτάκο!!

-Καλησπέρα Λευτέρη,σε καλώς ορίζουμε στο blog μας.Επιλέξαμε να είσαι ο πρώτος καταξιωμένος αθλητής που θα μας δώσει μια συνέντευξη εφ'όλης της ΄ύλης.

Οι ερωτήσεις μας ίσως σε φέρουν σε δύσκολη θέση...

-Καλησπέρα φίλε μου, ευχάριστω πολύ που με επέλεξες σαν το πρώτο αθλητή που θα δώσει αθλητική συνέντευξη στο blog σας..Πιστεύω μια συνέντευξη δε θα με φέρει σε δυσκολότερη θέση απο έναν αγώνα ή απο τις λάθος επιλογές που είχα στο παρελθόν ως αθλητής..

Θέλουμε να μας πείς πως είσαι προπονητικά τη περίοδο αυτή και πότε είναι ο επόμενος αγώνας σου;


Διανύω τη καλύτερη περίοδο της αθλητικής μου καριέρας.Μετά τον αγώνα μου στο E.F.L δεν σταμάτησα να προπονούμαι.Γι'αυτό και δέχτηκα να αγωνιστώ στις 15 Ιουλίου στη Κύπρο σε αγώνα kick boxing.Όμως τελικά ακυρώθηκε απο πλευράς διοργανωτή.Το καλοκαίρι δεν θα σταματήσω να προπονούμαι γιατι θα λάβω μέρος τον Οκτώβρη στην 8άδα του E.F.L για τη ζώνη στα -84 kg και θέλω πολύ εγώ και το team μου να τη φορέσουμε στη μέση μου.Έπειτα αναμένω ενα super fight ανάμεσα στο Μπιτάκο ή Νικολαίδη όπως μου πρότειναν απο το G.F.C.

-Πως βλέπεις το mma στην Ελλάδα; Σκέφτεσαι να σταματήσεις το kick boxing;

-Το mma είναι ένα ανερχόμενο άθλημα και πολύ εξελίσσιμο.Άργησε να έρθει με τα πρότυπα του εξωτερικού αλλά τώρα πού ήρθε κρίνω ότι έχει γερές βάσεις(E.F.L-G.F.C).Δεν έχω σκεφτεί ποτέ μου να σταματήσω το kick boxing,είναι η μεγάλη μου αγάπη,όπως επίσης πιστεύω έχω τα ψυχικά απωθέματα να κάνω και τα δύο ταυτόχρονα.

-Ποιούς Έλληνες θέλεις να αντιμετωπίσεις στο mma;

-Πιστεύω ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής mma είναι ο Νίκος Σωκόλης.Αυτή τη στιγμή ίσως δεν έχω τις βάσεις να αγωνιστώ με ένα τέτοιο αθλητή αλλά με σκληρή δουλειά και αφοσίωση στους προπονητές μου και στο team μου όλα γίνονται..Οι προπονητές μου θα κρίνουν πότε και με ποιόν θα αγωνιστώ..Δεν θα είχα πρόβλημα να αγωνιστώ επίσης με αθλητές του kick boxing και muay thai που κάνουν τα πρώτα βηματά τους στο mma όπως και γω..Αυτοί είναι ο Αλέξανδρος Νικολαίδης και ο Σταμάτης Μπιτάκος.


-Πες μας λίγα λόγια για τη κόντρα που έχεις με το Σταμάτη Μπιτάκο.Πως ξεκίνησε;

-Όλα ξεκίνησαν απο τον αγώνα μας στη Κέρκυρα.Ηταν ένα τουρνούα 8 αθλητών στα - 76 kg με όρους kick boxing.Φτάσαμε στο τελικό εγώ και ο Μπιτάκος.Δεν θέλω να σχολιάσω τον αγώνα γιατί όσοι τον έχουν δει μπορούν να κρίνουν τη τεράστια διαφορά που έχουμε σαν αθλητές.Αυτό που δεν ξέρουν πολλοί είναι οτι στον αγώνα αυτό εγώ ζυγίστηκα 76 κιλά και ο Μπιτάκος 75,αυτό προς απάντηση σε όσους λένε οτι είχαμε 10 ολόκληρα κιλά διαφορά.Επίσης σε όσους υποστηρίζουν ότι αυτό δεν ήταν το στιλ του έχω να πω ότι είμαστε επαγγελματίες αθλητές και αν δεν είμαστε σίγουροι για τον εαυτό μας δεν ανεβαίνουμε..Φανταστείτε τι θα έλεγε αν με κέρδιζε..Έπειτα απο αυτό τον αγώνα ξεκίνησαν όλα,άρχισε να ανεβάζει videos και να λέει διάφορα μη αποδεχόμενος την ήττα του.Εγώ Ποτέ μου δεν είχα κάτι προσωπικό μαζί του.

-Μετά τον αγώνα αυτό τον προκάλεσες σε αγώνα muay thai.Τι έγινε και δε παίξατε;Mήπως τελικά φοβήθηκες;

- Είνα αλήθεια ότι τον προκάλεσα σε αγώνα muay thai που είναι το στιλ του για να του δείξω ότι ακόμα και σε αυτό δεν μπορεί να σταθεί μαζί μου πάνω στο ring.Οι λόγοι για τους οποίους δε παίξαμε είναι πάρα πολλοί που ίσως χρειάζονται πολλές σελίδες για να τους αναφέρουμε ονομαστικά.Ο βασικότερος λόγος είναι ότι δεν ικανοποίησαν τα αιτηματά μου οι υπέυθυνοι της διοργάνωσης.Είναι γελοίο να λένε ότι φοβήθηκα και οτι είχα κλειστό το κινητό μου.Αν δεν με έβρισκαν τη μια μέρα ας με καλούσαν την επόμενη για να δούν τι έγινε.Απλά αυτούς ίσως τελικά τους βόλευε να λένε ότι φοβήθηκα και οτι δεν δέχτηκα στο στιλ του Μπιτάκου.

-Αυτοαποκαλείται παγκόσμιος πρωταθλητής muay thai(King Of The Ring).Έχεις να πεις κάτι πάνω σε αυτό;Τι γνώμη έχεις για τα ΝO LIMITS; 

-Στην Ελλάδα ότι δηλωσεις είσαι..Έτσι και ο Μπιτάκος.Δηλώνει παγκόσμιος πρωταθλητής αλλά στο επίσημο site της ζώνης King Of The Ring δεν υπάρχει πουθενά το ονομά του.Επίσης ο κ. Gorian που έχει τα δικαιώματα τη ζώνης υποστηρίζει ότι ο τίτλος είχε παραγραφεί απο το πρώτο κιόλας εξάμηνο απο το Μπιτάκο γιατί δεν δέχτηκε να την υπερασπιστεί.Γι'αυτό και μέχρι τώρα δεν έχουμε δει σε αγώνα του στα NO LIMITS υπεράσπιση αυτού του τίτλου.Οπότε οι μόνοι κάτοχοι παγκόσμιου τίτλου King Of The Ring είναι ο Μιχάλης Ζαμπίδης και ο Παρις Βασιλικός,πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Gorian.Τα ΝΟ LIMITS είναι απο τις πιο αξιόλογες διοργανώσεις,έχουν λάβει μέρος καταξιωμένοι αθλητές.Συγχαίρω τη κ Γωγώ Μπιτάκου παρόλο που δεν μιλούσε με τα καλύτερα λόγια για μένα γιατι πραγματικά εχει προσφέρει πολλά σε αυτό το άθλημα.Γνώμη μου είναι ότι δεν έπρεπε να συνδιάσει τα επαγγελματικά με την οικογενειακή σχέση  που έχει με το Μπιτάκο.Όπως έχουμε δεί όλοι μας η ναυαρχίδα της διοργάνωσης που την αποτελούσε o Showman μετά το τελευταίο αγώνα ναύαγησε.

-Ποιά η γνώμη σου για την επιλογή του Μπιτάκου να αγώνισθει σε αγώνα mma;

-Τον συγχαίρω για την επιλογή του αυτή αλλά θα τον συμβούλευα να μην αγωνισθεί στο πρώτο του αγώνα μαζί μου,γιατί θα είναι και τελευταίος του.

-Τελικά θα γίνει ο αγώνας αυτός ή θα έχει την ίδια κατάληξη με αυτόν στο  muay thai; 

-Φίλε μου εύχομαι όσο τίποτα άλλο να γίνει επιτέλους αυτός ο αγώνας.Είναι πολλοί που το ζητάνε και πέρα απο τη προσωπική μας κόντρα θα προσφέρει στο κόσμο που θα έρθει να μας δεί πλούσιο θέαμα.Εδώ θέλω να αναφέρω ότι κανένας δε βγήκε να προκαλέσει τον άλλο αλλά έγινε πρόταση και στους δυο μας απο το διοργανωτή του G.F.C .Νοιώθω οτι θα έχει την ίδια κατάληξη με τον αγώνα του muay thai γιατί αν θέλουν να προωθήσουν το Μπιτάκο σε αγώνες mma δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να αγώνιστεί μαζί μου,θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα και πολύ χειρότερο με το τελευταίο του αγώνα στα NO LIMITS. 

-Σε πρόσφατη συνεντευξή του δήλωσε ότι ασχολείσαι δύο χρονια με το brazilian jiu-jitsu και όχι ένα μήνα.Τι έχεις να πεις για τη δήλωση αυτή;Τελικά πόσο ασχολείσαι;

-Ασχολούμαι δύο μήνες με το bjj..Δεν θα είχα κανένα λόγο να πω ψέμματα γι'αυτό..Οι φίλοι μου και οι προπονητές μου ακόμα γελάνε με τη δήλωση αυτή.Αλλώστε αν έκανα δύο χρόνια σίγουρα τώρα θα είχα κάποια ζώνη.Μάλλον είναι επηρεασμένος απο τα videos που έχουμε ανεβάσει στο Υou Tube που παλεύω με το κουνιάδο μου και ίσως θέλει να το χρησιμοποιήσει σαν δικαιόλογία σε περίπτωση που γίνει ο αγώνας μας και χάσει.

-Έχεις να μεταφέρεις κάποιο μήνυμα στον Showman;

-Πρώτα θα του ευχηθώ να έχει υγεία και μια προετοιμασία χωρίς τραυματισμούς γιατί αν γίνει ποτέ ο αγώνας αυτός θέλω να αντιμετωπίσω το Μπιτάκο στο 100%. Καλό θα ήταν να μη σχολιάζει αρνητικά όλα μου τα videos στο διαδίκτυο γιατί το μόνο που πετυχαίνει είναι να με κάνει να γελάω.Αν πιστεύει  αυτός και οι fans του ότι είμαι ερασιτέχνης τότε θα του υπενθυμίσω ότι έχασε και ότι θα ξαναχάσει από έναν ερασιτέχνη.Με αποκαλεί κότα και γελάω πολύ με αυτό,θέλω ομως να του δείξω ότι οι κότες στο κλουβί μεταμορφώνονται σε γορίλες(γελιά).Σταμάτη μέχρι τον Οκτώβριο έχεις πολύ χρόνο για να προπονηθείς και να μπείς στο κλουβί,εύχομαι ως τότε να μάθεις πως γίνεται το direct και το crosse!!

-Λευτέρη σε ευχαριστούμε για αυτή τη δύσκολη συνέντευξη,σου ευχόμαστε καλή επιτυχία για τον επόμενο αγώνα σου.Θέλεις να πεις κάτι κλείνωντας; 

-Εγώ σας ευχαριστώ για την ευκαιρία που μου δώσατε να βγεί προς τα έξω η αλήθεια.Θέλω να ζητήσω ένα μεγάλο συγνώμη προς όλους τους φίλους και fans μου αν ακούστηκα λίγο υπερόπτης.Είναι μια πραγματική κόντρα και όχι απλά ένα τέχνασμα για να γεμίσει το στάδιο.Όπως έχω δηλώσει τα καλύτερα έρχονται και ευχαριστώ όλο το κόσμο που με στηρίζει,το εννοώ απο τα βάθη της καρδιάς μου.Δεν θέλω να ξεχάσω το προπονητικό μου team (K-1 BRASA TEAM)  για τις ατελείωτες ώρες προπόνησης που μου αφιερώνουν.Μαζί έχουμε υψηλούς στόχους.Τέλος ένα ευχαριστώ που είναι πολύ λίγο για να δείξω τι αισθάνομαι στη γυναίκα μου,είναι απο τους πιο βασικούς παράγοντες για την επιτυχία μου.


 RATAPLAN TEAM