Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2011

Τρώει όσο ένα άλογο και δεν παχαίνει καθόλου

Η Βρετανίδα Carole French, είναι πενήντα χρονών, μητέρα δύο παιδιών, μόνο που πάσχει από μια σπάνια... ασθένεια, με το όνομα συνδετικίτιδα. Η ίδια σε συνέντευξή της δήλωσε πως «από μικρή νόμιζα πως έπασχα από νευρική ανορεξία, αλλά δεν ίσχυε κάτι τέτοιο. Τρώω σαν άλογο!»...





Η συνδετικίτιδα ή ινομυαλγία, είναι μια μορφή ρευματισμού που προσβάλει τους μυς και τους συνδέσμους, δίχως να προκαλεί μόνιμες βλάβες, αλλά είναι πιθανό να διαρκέσει μήνες ή και χρόνια. Το βασικό σύμπτωμα στην περίπτωση της Carole είναι πως το σώμα της δεν μπορεί να αποθηκεύσει καθόλου λίπ
ος.




Η κατάσταση της 50χρονης είναι τόσο τραγική, όπως υποστηρίζει η ίδια, που φοράει τα ρούχα των παιδιών της. Επίσης αναφέρει ότι συχνά γίνεται θύμα ρατσιστικών εκδηλώσεων και πως ορισμένοι την αντιμετωπίζουν σαν φρικιό.


«Πολλοί άνθρωποι μου λένε ότι είμαι τυχερή που είμαι τόσο λεπτή, αλλά εύχομαι να μπορούσα να πάρω έστω και λίγο βάρος», λέει με παράπονο η Carole.



Όταν γεννήθηκε είχε φυσιολογικά κιλά για ένα νεογέννητο, αλλά σύντομα οι γονείς της παρατήρησαν ότι της πήρε περισσότερο χρόνο από τα άλλα παιδιά να περπατήσει. Στη σχολική της ηλικία πάντα, σύμφωνα με τους γονείς της, φαινόταν μικρότερη από τους συμμαθητές της. Η ίδια η Carole στη συνέντευξη της, λέει πως οι συμμαθητές της στο σχολείο τη φώναζαν «έντομο ραβδί» και όλοι νόμιζαν πως έπασχε από νευρική ανορεξία.




«Από παιδί με τη μητέρα μου τρέχαμε στους γιατρούς για να καταλάβουμε τι έχω. Μετά από ένα χρόνο διαγνώσανε τη συνδετικίτιδα και έμαθα πως δεν έχω τους μυς που πρέπει να έχει ένα φυσιολογικό άτομο και ότι δεν έχω δείγμα λίπους πάνω μου», αναφέρει η 50χρονη. Στη συνέχεια υπογραμμίζει πως «δεν υπάρχει θεραπεία για την αρρώστια μου, αλλά ο σύζυγός μου κάθε φορά μου λέει πως είμαι τέλεια για αυτόν».